@Yama merhaba ben de 15+3′üm ikili test yaptıracaktım 6 tüp kan istediler ve 15 gün sonra sonuç çıkar dediler, ben de yaptırmadım, 3′lü testte herkesten 1 tüp mü kan istiyorlar , vücudumda çok fazla kan olmadığı için vermek istemedim 6 tüpü , bayılırdım yoksa eminim yani, 3′lü test sonuçları kaç günde çıkıyor bilginiz var mı