gzdenaki canım benim hormonlardandır ama sana tavsiyem kimsenin sana ilgi göstermesini ve seni sevmesini bekleme, sen kendine ilgi göster ve kendini sev 💗 cilt bakımı yap , sevdiğin şarkıları dinle, küçük bir yürüyüşe çık bebeğinle geleceğinle ilgili hayaller kur, sevdiğin yemeği ye, güzel bir uyku Çek ve aynaya bakınca kendini sev geçmişte yaptığın iyi şeyleri düşün, gelecekte bebeğin için yapabileceklerini ve ne kadar şanslı olduğunuzu düşün 🍀 eşin olsun annen olsun farketmez beklentiye girersen üzülürsün ama sen kendini mutlu edersen etrafındaki insanlar da mutlu olur onların mutluluğundan da mutluluk duyarsın💋 küçükken anneme beni mi kardeşimi mi daha çık seviyorsun diye sorardım annem hep ben en çok kendimi sonra sizi seviyorum derdi, küçükken öyle üzülürdük Kİ annem bizi sevmiyor diye 😂😂 büyüdükçe daha iyi anladık annem der ki ben iyi olmazsam siz de iyi olmazsınız o yüzen bebeğine bunu yapma sen iyi ol Kİ o da iyi olsun 🌸