Gerçekten inanamıyorum. Son 9 gün kaldı 😍 hamileliğimi öğrendiğimde sürekli şikayet ediyordum.
9 ay çok fazla.
Keşke 2-3 ay olsaymış.
Ağustosa daha yıl var.
ben doğurduğumu göremem.
ve bir sürü şey 🙊
ama zaman öyle çabuk geçmiş ki.. ben zaman geçmiyo diye şikayetlenirken aslında su gibi geçmiş. Ve şimdi bende tekli rakamlara geldik, son 9 diyebiliyorum. Ay çok duygulandım 🙊 inşallah doğum hikayemi yazdığım günü de görürüm 😍