Minikmucize06 mesela bebegin kanalda gecis evreleri var +3 ,+2 ,+1 ,-3 , -2, -1 diye bebegin kafasinin hangi evrede oldugunu elle anlıyorlar belki dr un onu kastetmis olabilir mesela +3 de bebek yeni inmeye baslamis -1 de kafasi gorunur durumda oluyo diye biliyorum rakamlar yanlış olabilir mantik bu şekilde