Kızlar aslında hafif hafif kollarımda bacaklarımdada kaşıntı var ama ayak tabanlarım inanılmaz bi şekilde kaşınıyo sürekli kremliyorum görünürde hiç bi şey yok 35. Haftadayım ödem bile yok çok şükür ama 1 haftadır öyle bir kaşınıyorki çıldırıyorum sürekli suda ayaklarım internettede bunla ilgili bişey bulamadım doktoramı gitsem varmı böyle bişey yaşayan 5:30 da uykumdan uyandım nemlendirici sürdüm geçmedi en sonunda at kılı fırça vardı aldım onunla deli gibi fırçaladım resmen ayaklarımı şimdide suya soktum oturuyorum sabahın köründe kafayı yemek üzereyim