Mervenur19 Normal doğurmayı hamileliğimin başından belli o kadar çok istedim ki ama maalesef şuan hastaneye gidiyorum sezeryan olmaya 3.400 kiloyla kızıma kavuşuyorum inşallah dualarınızı eksik etmeyin güzel anneler ❤️
Mom789 Sibeelkrc Mervenur19 Hadi allah yardimciniz olsun insallah hayilrisiyla minnoslarinizi kucaginiza alin 🥰
Nazlican1994 Mervenur19 Allah’ ım yardımcın olsun tek avazda kurtarsın, sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍🤍
Mervenur19 Seda_nrr canım hem ebe hem doktor baktı üst çatı çok basık dedi çocuğun kilosundan dolayı gelmez burdan dedi
02112017 Olsun mühim olan sağlıklı doğum yapmak canım bebeğin ve sen sağlıklı ol da nasıl dünyaya geldiği çok önemli değil Gözünüz aydın inşallah ☺️
ogrencianne35 Mervenur19 tamam doğum sonrası oluyor illa ki ama 3 günü atlattinnmi tamamdir bana 1.5 2 saatte bi ağrı kesici yapıldı 2 gece kaldım hastanede