Yaseminatik57 gelişime bağlı tamamen ya takip ettiğim ikiz anneleri var kimisi 34+4te doğurmuş çocukları hiç küvöze girmemiş, kimisi 36küsürde doğurmuş küvözde kalmış. Allah doğumdan sonra bebeklerimizle eve dönmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏼💕 benim anladığım 2.200 üstü olunca küvöze alınma ihtimali baya az