meltemcmbl 38+1 im . Cuma dogumum var ama simdi gece kanamam oldu. Cok degil ama peceteye geliyor sadece. Sabahtan beri kasigimda agri vardi. Gaz sıkışması gibi ama. Bu nornalmi kanama doktorumada bu saatte ulasamiyorum:( bole olan oldumu hic?
Elissa__ Nişan olabilir kanama olması normal değil öyle bir durumda doktorum bana ulaşmamı söylemişti canım inşallah ulaşırsın
b_e_b_e Muhtemelen nişan. Normal dogum habercisi. Eger sezeryansa olacaksa bence gidin hemen hastaneye
b_e_b_e Benim nişanım akıntı gibi gelmişti. Akıntıda belli belirsiz damarlar çizgiler gibi kan vardı.
meltemcmbl b_e_b_e Bende ole degil adet kanamasi gibj suan ama hafif baya hep pecetyle silince geliyor
meltemcmbl Doktorumu aradım hastaneye gec baksinlar ona gore gelirim dedi :( ins degildir ya daha banyo yapmadim:(
meltemcmbl Aysenuray acilmam yok ama hafif ssncilar var doktoruma attilar nst goruntusunu alicaz demis. Damar yolum acildi bekliyorum doktoru:( 2 gun bekleyemedi oglum:))