Asel05 Seboss olabilir hastaneye gidin arkadaşımın da akıntı şeklinde gelmişti suni ile doğurdu farkına varmamis
Goxun Seboss bendede aynı durum oldu ama idrar olduğu kanısına vardım .son zamanlarsa bebek iyice oraya baskı yaptıgından idrar kaçırıyo olabilirsiniz🙈
Seboss Goxun Bildiğin beyaz su terlemiş miyim acaba diyorum suyum mu geliyor diyorum cokk acemiyim:) Goxun
Mltmtb Ayni durum bende de var 39. Hafta az az akinti ile karisik su geliyor. Bir onceki kontrolumde suyum azalmisti doktor 2 gun cok su icip gel azalma devamsa alicaz bebegi dedi. Bol su ictim suan normal cuma gunu dogum var.