37+1 haftalık hamileyim bugun dip köşe temizlik yaptım çömelerek yer sildim yemek hazırlık yaptım akşama misafir agırladım neyse akşamdan beri heryerim agrıyo belim tutuluyor bacaklarım kasılıuor neyse önemsemedim yorgunluktandır diye uyuyunca gecer dedim ama agrıdan hala uyuyamadım belim hep agrıyo gb hiç gecmiyor gb kasıklarım yanlarım felan agrıyo
Bebek çok az denilcek kadar hareketsiz pozisyon degiştiriyorum yürüyorum kalkıyorum agrı gecmiyor
Sizce yorgunluktanmıdır dogum sancısı mıdır
Suyum felan da gelmedi
Ama gecen pazartesi iki kez nişanım geldi gb olmuştu fikir verirmisiniz