Oğlum 54 gündür kuvözde bu aralar burnundaki hava desteği kesilmiş sanırım kuvöz içine geçildi midesinden besleniyordu biberonu ne zaman denerler sizce? Net bilgi alamıyoruz her defasında cok yoğunlar bi resimi zor alıyoruz. Aslında hersey cok iyi gidiyordu 29 hafta doğmasına rağmen 2 gün entübe kaldı sonra ağır enfeksiyon geçirince hayati belirtileri filan azaldı o zamandan beri hafif oksijen desteği alıyor. Eve gelmesini dört gözle bekliyoruz artık kızım 1 ay kalmıştı şimdi hemen hemen 2 ay oldu zaman geçmiyor