thepurple Tugceozz öff ben ya bu sürekli aklıma kötü şeyler geliyor. Durup durup kendi psikolojimi bozuyorum. Hayırlısıyla bir doğsaydı büyük rahatlığa ericem
Sumeyye15_3 Tugceozz bende 2 senedir panik atak ilaci kullaniyorum. Doktorumun da rızasıyla hamileliğim de ilacımı kullanmaya devam exiyorum.
Esolinn Tugceozz Ben de 7 yıldır tedavi görüyorum hamilelikte ilaç kullanmıyordum ama dayanamadım 12. Haftadan sonra ilaç başladık. Çok zor çokk 🥺
2prens1prensesannesi7 Ben de aynı şekilde psikolojiğa gitmeye başladım bu yüzden passiflora’nın hapını kullanıyorum doğuma 67 gün kaldı bırakmayı düşünüyorum doğum zamanı geldiğinde de alıcam sakinleştirici İnşAllah gerek kalmaz geçer 😞
Kelebek14 Bnde de var sakin gecirmeye calisiyorum ama dusuncelerim surekli beni aglatiyor duygusal geciriyorum zaten sorunlu bi hayatim var esimden yana degil ama kotu bi cocukluk bekarlik gecirdim sahipsizlik ve yasadigim haksizliklari yediremiyorum
Tugceozz Panikten ziyade anksiyete ağır basıyor sürekli kötü birşey olucak, bana bişey olucak, ölüm korkusu ay nasıl atlatıcam hiç bilmiyorum. 6 ay ilaç kullandım daha da kötü yaptı birdaha hayatta kullanmam. Kendim idare ediyorum 🥲