Belma 29+5 haftalık hamileyim ve bugün kahve rengi akıntı geldi daha önce hiç olamamıştı ilk hamileligim nişan mi başka bişey mi kafam çok karışık çok korktum lütfen bana yardımcı olun fikir verin hafta sonu olduğu içinde doktor yok hastanede ne yapicam eşimde işte oda panik yaptı
Ummi Belma doktrnn nosu varsa ara canm bi öğlene kadar calsyolr doktrlar ozel de oyle devlte gdiosan blmiyorm
Deletedmom18 Belma acil yokmu canım her kanama düşük tehtidir progeston varsa bir tane iç Ama acile gitmeni tavsiye ederim bebeğe bakarlar ultrasonla orada için rahat eder en azından
YagmurAnnesi Belma Canim bir an once acile git. Mutlaka acilde ebe ya da kadin dogun doktoru vardir. Eger cinsel iliski falan olduysa belki ondan dolayida olabilir ama.. Bilmedigin bir ilac falan icme sakın. Doktoruna danis. Allahim yardimcin olsun
Merve5561 Belma mutlaka beklemeden gidin bende de lekekenme olmuştu kahverengi açılma olduğunu öğrendim rahimde 7mm ihmale gelmez
GamzeSena Belma benim de üç dört gün önce pembe lekelenme oldu doktorumu aradım en yakın acile git dedi devletin acile gittim rahim de kısalma olmuş progestan verdi bence de hemen git doktora belki enfeksiyondan da olabilir idrar tahlili yaparlar
Belma Deletedmom18 burada doktor yok doğum hastanesine gitmem lazım o yüzden eşimi beklemem gerekiyor arabamızla rahatça gideriz onunla tek gidemem yani
Deletedmom18 Belma o zaman ayaklarını havaya kaldır yastık koy altına eşin gelene kadar kalkma bebeğin hareketlerini hissediyor musun?
taha_yavuzun_annesi Belma canım o muhtemelen kanama. içerde biraz durunca kahverengi oluyor. çünkü nişana daha var diye biliyorum. doktora git. hamgisiymiş söyler. rahimdeki bi kanamaysa rahim güçlendirici iğne yapar. değilse doğumla ilgili konuşursunuz