Eğer gerek görülürse zararı yok aksine faydalı ona göre doktor yönlendiirir, ama zaten önce sizden bazı tahliller isteyecek, açlık, tokluk değerine bakacaklar eğer değerler normal ise bazı doktorlar şeker yüklemesine gerek duymuyor 😊 ben 2 kızımda da değerlerim normal olduğu için yaptırmadım, doktorum gerek görmedi, ama tabi en doğrusu doktorunuz ile iletişimde olmak, korkulacak bir şey yok 😉