Bu haftalarda bu sancıların olmasını normal karşılıyo doktorlar ki bende yaşadım bu durumu. Hatta hastaneye gittim doğum sancısı değil dedi bana. Ama tabiki doğumun yaklaştığının habercisi demişti. Herkeste aynı olmayabilir tabi Buda var. Doğumumdan 10 gün önce yaşadım bu durumu