Bu postu gercekten herkesin bilinçlenmesi için açmak istedim yiğenim 3 yaşinda 2 gun once yogun ishal ve kusma sikayetiyle acile goturduk sonrasinda tahlil sonucunda rota virüsu oldugunu ogrendik herkesin yaptirmasi gereken bir aşı oldugunu dusunuyorum suan yigenim agir geciriyor hastaneye yatışı oldu dua etmenizi rica ediyorum ve yasanilan durumun sizlerinde yasamasini asla istemem ROTA aşisi hafife alinacak gereksiz gorulen bir aşı degil her an her yerden bulasabiliyor mutlaka yaptirmanizi oneririm bebeklerinize 🙏