Gamzebz benim ilk doğumumda böyle oldu ama ben hissediyorum deyince hepsi durup bana baktılar, sonra doktor dokundu biyerlerime ve bunu hissediyor musun dedi aynen hiç uyuşmamış gibi hissediyordum söyleyince beni hafif narkozla bayılttılar. Sonradan kime sorsam zaten dokunmaları kestiğini vs her şeyi anlayabiliyorsun ama canın yanmıyor sadece bebeği çıkarmak için bastırdıklarında biraz can yanıyormuş onun dışında zaten dokunmaları hissediyor olmak normal dediler. Şimdi ikinci spinalimi bekliyorum. Bu defa heyecanlanmadan sakin kalarak bekleyeceğim bebeğimle sarılmayı. Bende aynı sebepten ilk doğumumda çok travma yaşadım o karnıma attığı ilk kesi aklıma geldikçe bütün vücudum uyuşuyordu, uzun bir süre karnıma dokunamadım bakamadım.