fencibedenci Arkadaşlar merhaba . 11+6 dayım. Karnımda inanılmaz şişkinlik var . Benim gibi olan var mı? Kilo mu aldım anlamıyorum yoksa gerçekten gaz mı ? Çok aşırı rahatsız ediyor . Kullandığım vitaminler , kan sulandırıcı iğne vs mi etkiliyor acaba ?