Kızlar benim 1 kürtajım oldu kalbi durduğu için. Doktorum istersen kan pıhtılaşması var mı baktır dedi özel hastanelerde ücreti belli yaptırmadım. Araştırma hastaneleri de 1 düşükte yapmadıklarını biliyorum ama 2 de yapıyorlar mı yoksa illa 3 düşük olmasımı gerekiyor. birde ben hastaneye gitsem 1 düşük 1 kürtajım var desem inanıp testi yaptırabilir miyim.