Kizlar kanal tedavisi olmus uzeri kaplama olan disimin kaplamasi az once düştü. Herhangi bi agrin yok yarin kontrol günüm var doktoruma soram disciye gidip tekrar kaplama yaptirabilir miyim duye aranizda boyle bi olay başına gelmiş olan var mi? Bu arada 32 hafta hamileyim