Bebekoglueda Nesvol 36+2 de 3 kiloydu geçen hafta. Perşembe yine randevum var bakalım kaç oldu. 37+2 olucam 🙏🏻
Bsmlh Nesvol kuzum kıloya takılmayın 37+0 da 2600 doğum yaptım elhamdulillah duan 3,5 aylıgız aynı gidiyor hatta daha iyi elhamdulillah ben 3250 ölçüldü ama cok kasılmam sancım vardı dr hep kasılmalarından yanlış ölcum takılma dedı durdu dedıgı gibi oldu
Zeynepela1 34+5 de gittim 2800 dedi 37 de tekrar gideceğim 2. Sezaryen olacak 2 Eylül doğuyor kuzum ☺️
Cennet-polat Nesvol benimde 36+6ydi hatta 2818dedi doktorum normal dedi bihafta sonra 3kilo olmuştu gayet iyi normal kilosu bebeklerin kiloları aile yapısına ve genetige göre ilerledigini düşünüyorum ben