Bebişlerinizi ne zaman sünnet ettirdiniz yada ettirmeyi düşünüyorsunuz?
2-6 yaş arası uygun görülmüyor.
Benim bebişim 1,yaşına değecek yaptırmak istiyorum ama.
1 taşından sonrada yapılmıyor diyorlar. Devlet hadtahanesinde süreç nasıl?
Hangi doktora gidilmeli, hemen gün veriyorlar mı acaba tecrübeli anneler?