Ozlem0207 ben kız bebeğe hamileyim bendede çıktı tüyler ilk gebelüimde de çıktı doğumdan sonra hepsi döküldü bir güzel için rahat olsun beni rahatsız eden büyüklerini ağdayla aldm 40 şık dönemde geri çıkıp döküldü ler sanki hiç yokmuş gibi bide son aylarda göbekte kararmada oluyor göbek çizgim 7 aydan sonra çıktı