Bişey yiyip içmemek daha iyi oluyo ben bi önceki sezaryende gece kalkıp su içmiştim o su ameliyat sırasında inanılmaz bulantı yapmıştı bende hatta çok midem bulanıyo kusucam demiştim ameliyat sırasında kusmadım ama o hiçte kötü bi histi içmezsen daha iyi olur senin için gerçi benim midemde inanılmaz hassas herşeye ağrır ve bulanır belkide ondan da oldu ama kendini strese sokma riske atma derim 🤗