Boncugummmm evet karın ağrısı kanamalı hastalarda normal sayılıyor ben her 2-3 günde bir hastanede yatan biri olarak tecrübe kazandım artık her kanamada gelme demişti doktor ama ben her kanamada gidiyordum bence sizde öyle yapın en azından serum ve iğne ile durduruyorlar kanamayı hiç olmazsa evde beklemekten iyi birde içimde kocaman bir pıhtı parçası düşmüştü bu sefer kesin düşük yaptım diye gittim doktor merak etme annesi burada demişti şükür o pıhtıdan sonra kanamam kesildi dilerim sizinde biran önce kanamanız durur ama diğer 2 kaybınızda düşükse bunu kesinlikle doktora bildirin ve genetik testler yapıyorlar onlardan yapılsın sağlıkla gelsin bebeğiniz