Busrase bende son seansımı olacağım hafta hem korona hem hamile olduğumu öğrenmiştim. Ve gitmemiştim son seansıma. 😂 kesinlikle lazer hamilelikte yasak 🚫 sağlık olsun, yapacak bişey yok, bebek doğduktan 6 ay sonra tekrar devam etmek istersen gidersin. ☺️ Konuşun lazer merkezinizle, dondurun kaydınızı, doğumdan sonra devam edin. 🥲 benim son seans olduğu İçin bitmişti zaten.