Nidanur Merhaba arkadaslar ikinci kez anne olacağımı bugün öğrendim 😇 hem mutluyum hem endiseli 🤔 korona aşısının 1. Dozunu vurunmustum biontech ikincisini yarın vurunacaktim ki bebisimi öğrendim sizce ne yapmalıyım vurunan var mı hamileyken
EsraBilal Nidanur bildiğim kadarıyla belli bir hafta geçmesi gerek doktora sorman gerekir. Kadın doğumcudan tavsiye alsan daha iyi olur cnm☺️
irem Nidanur aşı için randevu alınan yerde bile ilk 3 ay gebelere vurulmaması daha iyi gibi bir şeyler yazıyordu okumuştum ben şahsen olmayı hiç düşünmüyorum 😏
Nidanur Tanıdığım bi kadın dogumcu var ilk 3 ay vurunabilirsin ama sana kalmış dedi o yüzden sordum vurunan var mı diye
shinemuu Nidanur Aşı olurken dahi aşıyı yapan kişinin ekranına ilk 3 ay uyarısı düşüyor. İki dozda da kaç aylıksınız diye sordular. Bebek düşünenlere tüp bebek, aşılama yapanlara da önerilmiyor. Tetanoz aşıları da 3 aydan sonra başlıyor. Riske atmayın bence.