Parla_ Kızlar merhaba, ekimde doğum yapacağım. Kendime hastane çantası için koyacaklarım konusunda kararsız kaldım. Pijemalarınızı uzun kollu mu koyacaksınız ya da kaç pijema alacaksınız?
Mavi34 Parla_ ekim.sonu benimde 2 pijama düşünüyorum sezeryan olacağım.muhtemelen gecelige gerek olurmu bilemedim bende
Liyaa Parla_ mrb cnm benmde Ekim başı inşallah. Ben iki alt üst pijama takımı koymayı dusunuyorm. Düğmeli olanlardan. Biri yarım kollu diğeri uzun kollu.
Minnak-kalbim Parla_ Ekim başı benimde ama ben 3 takım aldım peluş biri onu koymadım hsstahene çantasına lohusa takımını ve uzun kollu pijama takımı koydum ☺️
Esinytskl Parla_ ekimin 14ü gözüküyor benimde. Bir tane gecelik birde uzun kollu düğmeli pijama aldım onları koyacağım :)
MercimekveAnnesi16 Parla_ uzun kollu aldım ben zaten inceler bi alt üst aldım bide elbise sabahlık olarak aldım renkleri farklı olsa da içime sindi sıkıntı yok doğumdan sonra üşürsün diyorlar gerçi oda dereceleri yüksek oluyor ama olsun
Dlkhtpgl Parla_ ben daha almadim ama alt ust pijama takimi düşünüyorum. Uzun kollu önü düğmeli. Bide elbise gibi gecelik.dogum dan önce lazim oluomus
BelisMelis41 Parla_ bnmde ekım ınsallah ben bı uzun kollu aldım sonra dusundum hastanede bebek olucagı ıvın ıcerdı hamam gıbı olur bı tanede kısa kollu almak ıstedım
candanx benim de doğum ekim başı inşallah 🙏🏻 ikinci sezeryanım olacak. ameliyat sonrası ilk çok üşüdüm sonra ise hep çok terledim. bu yüzden 2 gecelik bir alt üst pijama hepsi kısa kollu olacak. sabahlık ve peluş şal olucak bir de
elisa123 Parla_ bizimde Ekim başı gözüküyor 2 tane pijama almayı düşünüyorum biri uzun kol belki ameliyatan sonra üşüme olur diye diğeri kısa kol kısa kol geceligimde var onuda çantama koymayı düşünüyorum bklm hayırlısı ile o günlerde Gelseydi 🤩🤩
Gzmm14 Parla_ Benimde ekimin ortasında. Bir tane kısa kollu ama sabahlıklı takım alacağım, birde uzun kollu önü düğmeli alacağım. Hastane odaları sıcak olur diye düşünüyorum.