Firdevss167 Gul-42 ben hep ayıktım canım belimin uyuşukluğu yarım saat sonra açıldı benim dikişlerim çok acıdı ilk gün
Gul-42 Firdevss167 acaba o neden oluyor amelıyathane cokmu soguk orası nasıl bı yer bu arada normal dogumla sezeryan aynı yerdemı yapılıyor
yagmuurry1 hamisanne_63 Demekki doktorunuz sizin bebeğinize koca kafalı dese memnun kalacaksınız böyle yazdığınıza göre hiç hoş bir laf değil güzelce diyebilir bebeğiniz normal doğuma uygun değil sezeryan yapabiliriz diyebilir 🙂🙂
hamisanne_63 yagmuurry1 oğluma hamileyken doktor demişti kafası büyük olacak bizde eşimle gülmüştük koca kafalı olacak desenize faln bunda sıkıntı edecek bişey yok böyle şeyleri abartmayalım bence dikkat etmemiz gereken daha önemli şeyler varken 😌
Firdevss167 Gul-42 tüm anestezi de tamamen narkozla bayıltıyorlar spinal de iğne yapıp belden aşağını uyuşturuyorlar canım
Gkc92 PurpleTail evet baş büyük olunca ölçüp ona göre karar veriyorlar. Normal doluma engel olabiliyor
Firdevss167 Gul-42 keserken dikerken hissetmiyorsun da asılıp baskı yapıyorlar onlarda çok acıdı benim. Normal doğum mu düşünüyorsun yoksa sen canım
Gul-42 Firdevss167 valla ben normal dusunuorum ne olur ne olmaz dıye sezeryan ve spınal arastırdım ıste bu yuzden tum baysınlar benı cekerken asılırken acı kesın hıssederım tm uyusuyo ama tam uyusmuyo yınede
npl-uras Bebebebe aynen öyle insanın doktoru insana bunu yapıyorsa rabim tüm hamilerimizin karşısına yüreği şefkatel dolu sağlık ekibi çıkarsın inşallah vicdansızlara denek gelmesin kimse