Selamın aleyküm hanımlar 2 gündür belimde tarifi imkansız bir ağrı var bugün kadın doğumcuma gittim bacaklarına da vuruyorsa ağrısı fıtık olma ihtimali yüksek sadece parol verebilirim ilaç olarak dedi eve geldim içtim ama hiçbir faydası yok uyku bile uyuyamıyorum ağrıdan bana ilaç değil de daha doğal bişeyler önerebilecek olan var mı ?