Ezgi1k Herkese merhaba 36-2yim. İki gündür geceleri ve sabahları midem çok bulanıyor. Gebeliğin başındaki gibi bir bulantı kusmak istiyorum sürekli. Acaba doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı?
Happyasya Ezgi1k 36 yım tam, genelde yemeklerden sonra uyursam çok bulanıyor benimde mahvoluyorum o zman
Merve_taylan Ezgi1k bende 35 haftalığım bi kaç gündür bende mide bulantısı çok fazla yaşıyorum özellikle sabahları
Ezgi1k Happyasya yemek yiyeli de baya oldu aslında ama baya tadımı kaçıran bulantılar olmaya başladı bunlar
Happyasya Ezgi1k midenize dokunan birşeyi yiyorsunuz belki de, takip edin yediklerinizi örneğin çiğ soğan yersem benim günüm berbat geçiyor