Merhaba güzel anneler, benim ilk hamileliğim sizlerden yardım bekliyorum. Bekarlığımda kuyruk sokumu kemiğim kırılmış ve yamuk kaynamıştı. Çok ağrıyordu ağrı iğne tedavisi ile durdu. Normal doğumda ıkınma ile ağrı geri gelir mi sizce? Çatı uygun olsa bile sonradan ağrısı olan çok insan var duyuyorum. Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?