sehri_hzr Dün ki çoktu sarımsı bugün daha az yine aynı yoğunlukta illa kanlı mı oluyor yaşayan vra mı
Asl90 sehri_hzr kanlı olmak zorunda değil benimki kanlı değildi ama akıntı gibide olmuyor baya yoğun kıvamlı bişey canım
Hhttccee sehri_hzr merhaba kanli olmasina gerek yok yapiskanli bir sey akintidan daha yogun ve de sumuksu doktorum resmini gostermisti.
Asl90 sehri_hzr nişandır diye düşünüyorum sancınız olmayabilir ve hemen doğum başlamayabilir. Benim nişanım gelmişti bir hafta sonra sezaryen oldum ne sancım oldu ne acılmam
Edaaertennn Bende 39 haftalık oldum sarı sümüksü bişey gelmişti o nişan olmuyor herhalde değil mi akıntıdır anlamıyorum çünkü nasıl bişey olması lazım