gokcekocyigit07 Cansu_sertok27 3.aydan sonra doktorumun da onayı ile saçlarımı boyadım, hatta yine boyayacağım, Watsons dan biomagic alıyorum ben, normalde de zaten astım var diye hep bu markayı kullanıyorum.
Burcu4135 Cansu_sertok27 4.aydan sonra 2 kere boyadım. Doguma yakın tekrar boyayacagım. Aldıgım bitkisel boyadan cok memnunum. Phyto marka bi arastırın isterseniz.
BurcuArslan Cansu_sertok27 ben boyaticam bu ay sonu ama dillere değil ömre tarzında dillere gelmediği sürece bir sıkıntı yok hem bir anne hem bir kuaför olarak söylüyorum 👍