bebis01 bugün 18 haftalığız dotkor gittim bebek cinsiteyi kız dedi ben doktor hanıma sordum alışveriş yapmak istiyorum dedim bana dedi yapma 23 hafta detaylı ultrasondan sonra yap dedi sizce neden böyle söyledi cinsiyet değişiyor mu
Srcnannesi bebis01 olmaz olur mu. Doktorun net cinsiyet söylediğinde sonraki kontrolüne başka doktora gidip cinsiyetini teyit edebilirsin biraz daha garanti olur
bebis01 Srcnannesi ya teşekkür ederim canım sağolasın bende tedirgin olfm6acaba bi sıkıntı mı var diye