nesrin8989 Kızlar merhaba. İkizlerimden on gündür kilo almıyor. O yüzden doktorum perşembe günü doğumu yapalım dedi. Sezeryan olacağım. Bebeklerim ve benim için dua eder misiniz😔😔
Esra-sari nesrin8989 üzülmeyin kiloları iyiyse biraz küvezde kalır çıkarlar kendileri nefes alana kadar bide emerse tamam işte 30 haftalık doğum yaptım ben hala yoğun Bakımda 31 gün oldu. İyi olucak inşallah moralini bozma
Ozlem23 nesrin8989 Allah sağlık versin sizede bebeklerinize de inşallah sağlıklı bir şekilde hepiniz evinize gidebilirsiniz
berkcan Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın sağlıklı hayırlı evlatlar olsun bende ikizlere gebeyim 27 haftalığım
nesrin8989 Selver90 Sağol canım. Kızım 2330 gr o kilo alıyor onda sorun yok. Ama oğlum 10 gündür 1950 gr 😔almadı hiç neredeyse.
Selver90 nesrin8989 Canım hayırlısı buymuş hiç merak etme Allah’ın izniyle bi gözlerini açsınlar dünyaya.gül gibi bakarsın evlatlarına toparlarlar hemen
Umutgkn nesrin8989 Allah yardımcın olsun benim yegenlerim 1 kilo 50 gram doğdular 15 gün kuvezde kalıp çıktılar Allah büyük rabbim almayan canı almaz gönlünü ferah tut canım
Zeynep_49 nesrin8989 kilo almıyor diyemi sezeryana aliyorlar simdiden bekleseler daha 4 haftaları var ama
Alyaesmaa nesrin8989 Kızım 2165 gram doğdu sadece 3gün küvezde yattı😊 Bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle korkmayın
nesrin8989 Zeynep_49 Allah sizinkileri de zamanında sağlıkla bağışlasın size inşallah🌸 Kızım kilo alırken oğlum hiç almamaya başladı, doktor bekledi alacak mı diye karar vermeden, ama beklese de alacağı yoktu o yüzden karar verdi Canım.