Hanımlar benim yıllardır koltuk altımda bir şişlik vardı gebelikle beraber büyüdü ve kahve rengi bir leke gibi sanırım meme. Ucu çıktı ve araştırdım aksesuar memeymiş ve bugün süt geldi benim gibi olan var mı cerrahi müdahale gerekiyor ama olan var mı napıcam bilmiyorum doğumdan sonra aldırırırm ama olan veya çevresinde olan varmı ??