Elifemirhan Kızlar 35 haftalık oldum ayaklarımın altında aşırı yanma hissi var sanırsın ateş var içinde özellikle baş parmağımda sizce nedendir
Aryapoyraz Elifemirhan bende 20 haftamdayım suan ayağımın birine klima vuruyor diğerine buzlu su şişesi koydum uzanıyorum cok zor bi durum benimde ayaklarımın altı yanıyor sürekli doktorum sıcaktan ve kansızlıktan oldugunu söylemişti
melegim_ve_ben Elifemirhan 30+1 im.Özellikle akşamları benim de ayaklarımın altı yanıyor.Klimalı yerde olsam bile.Seker,tansiyon ölçümlerim normal.Demekki hormonlardan diyorum😔
kaderelmci Elifemirhan gebelik öncesinde de vardı el ayak yanmam gebelikle iyice arttı şeker yüklemesi yaptırdım şekerim yok aksine düşük yani vücutta artan kan basıncı falan etkilidir herhalde değişen hormonlar da ekstrası 😂
Elifemirhan U-E. Bende ondan şüphelendim de hiç yapmadım şeker yüklemesi aşırı terleme çabuk sinirlenme ayaklarda ellerde yanma bu şikayetlerin hepsi var bende
U-E Elifemirhan şeker yüklemesi yapılmadıysa kontrol amaçlı hergün şekerini bi ölç istersen canım bide kendince önlemde alabilirsin tatlıyı azalt ekmegi azalt şeker un içeren yiyecekleri az yemeye calıs yada hiç yeme
BirTEK Elifemirhan Aynısı bendede var gece gündüz buzlu kovanın içinde elllerim ayaklarım doktora sordum hormonlardan dedi birde adet olamadığımız içinmiş