Merhaba hanımlar bu benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimi normal doğum yaptım şuan da ikizlere gebeyim doktorum riskli diyor normal doğumu bir tanesinin ters gelme ihtimali çok yüksek o yüzden sezeryan doğum öneriyor ve benim ağrı eşiğim çok aslında korkuyorumda doğum sonrası çok acı çekmemden… yardımcı olurmusunuz rica etsem? Siz nasıl bir doğum yaptınız? Ve nasıl geçti lohusalığınız ? ağrı eşiğiniz nasıl?