36.haftadayım yarın yaptırcam bidaha da yaptırır mıyım bilmiyorum. Sürekli yolunuyoruz yahu. Olduğu kadar. Doktorum da bu konuda çok anlayışlı. Yapacak bir şey de yok denk gelir gelmez ayıp değil günah değil. Kadınlar orasını burasını aldırmak zorunda gibi bi algı var nefret ediyorum.