NerminAydogdu 3 yaşında oglum var 2 aylık da kizim ☺
Oğlumun eşyaları geneli beyaz krem di ama tabi aralarında mavi olanda vardi ama giydiriyorum evin içinde.. mesela bazı tutumları var mavili falan ama temiz güzel duruyor onları falan giydiririm dışarıda..
Sonuçta kıyafet alırken illa pembe mavi olsun demiyoruz hepsinden begendigimizi alıyoruz 😊 o yüzden bazısının seçtim giydiriyorum ilerleyen zamanlarda giyilebilecekleride giydiririm inşallah