Merhaba anneler 37 haftaliğim karnimdaki çatlakların üzerinde sivilce gibi bisey çikmaya basladi dunden beri ve kasiniyo neden oluyo acaba zaten norm olarak ta kasiniyo da sivilce gibi seyler cikinca merak ettim alerji gibi bisey mi bilgisi olan var mı