Aycicegim benimde aynı öyle olmuştu canım 14 haftalıkken aşırı kanama ile gittim hastaneye 2gece 3 gün hastanede yattım bebeğin eşi rahim ağzını tam kapatıyordu 2 buçuk ay yattım dinlendim 25 haftamda tam olması gereken yere çıktı ama benim hiç ümidim yoktu çıkacağından doktorum tekrar bir kanaman olabilir demişti ama şükür olmadı rahim büyüdükçe yukarı çıkıyormuş ama bazen de olduğu yerde kalıyormuş aklına takılan olursa sorabilirsin ☺️