Bartinli Bennn 🙋♀️ Gebeliğin başında kanama yaşamıştım düşük riskim vardı Progestoron kullandım. Daha sonra 15. Hafta da yoğun bi kanama yaşadım bebeğimin plasentasının bir kısmı perdeye tutunmuştu ordan kaynaklı kanama yaşadım ve Oksapar 4000 lik iğneye başladık . Kendimi hiç bi şekilde yormadım zorlamadım . Çok şükür 30+5 olduk erken doğum riskimiz var şimdide ama bebeğim iyi 🙏🏻 Gelişimi kilosu boyu gayet yerinde onun dışında normal bi hamilelik geçiriyorum diyebilirim.