Gnskz Kızlar laktosuz dost süt aldım cok da almısım hepsinin rengi pembemsi 27 haftalık hamileyim sıkıntı olur mu içen varmı
Haticecakirr Gnskz geçen bende aldım rengi öyle onun ama tadı berbat kek de falan kullanıyorum içemedim
LivaveLeyla Gnskz yaklaşık 2 aydır laktozsuz içiyorum ben ama sütaşınkini alıyorum evet rengi biraz pembemsi gibi ve tadı bir tık tatlımsı
inci2003 Gnskz evet sadece dost marka olanların rengi öyle. Ben attım bir daha da almadım.icimin laktozsuz sütünü kullanıyorum çok güzel tavsiye ederim.
emrbalayse Gnskz laktozsuz süt kullanıyorum uzun süredir. Tadı bana normal geliyor. Aslında rengi de pembemsi değil. Ama markadan markaya değişir mi bilmem. Kokuyor mu bozuk olsa anlardın bence.
ecemsmom Gnskz ben içim laktozsuz alıyorum ama hiç pembemsi renk görmedim tadı da iyiydi hafif daha tatlımsı