Havva1995 Ya ölecem sanki baş agrısından zaten zor yürüyorum agrım çok Cuma günü oldum ama baş agrım çok nasıl geçer 😔
Gzydn Havva1995 genelde tek seferde yapamayınca oluyormus ta bende de ilk dogumum da olmustu bir anestezi hekimi beyne BOS kaçağı oluyor o sebeple agri oluyor demisti vermidon kullanmıştım o kafeinli bir ağrı kesici ve baya iyi gelmisti
gokcekocyigit07 Havva1995 zamanla geçecek, bende de 1 hafta kadar sürmüştü, istersen doktoruna danış belki bir ilaç önerir