Sehnur Kızlar tiroit hormonu fazla çıkan var mı aranızda ben 29 haftalığım bugün sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım kanım biraz düşük çıktı kendi doktoruma attım tiroidin de fazla çıkmış iki hafta sonra muayenem var o zaman bakarız dedi bu iki hafta içinde bebeğe bi zararı dokunmaz mı tiroit fazlalığı ve kansızlık
Hilal-95 Sehnur az önce aynı post vardı kuzum sağlık ocağında ölçülen kan testleri yalnış çıkıyor özellikde tsh değerleri pek güvenme kan bekletılıyor ben an basından beri ilac kullanıyorm dahılıyeye gıdıyorum doktorum güvenme dedi sağlık ocağındaki doktorda aymı şeyi söledi beklediği için yanlış çıkıyor dedi hastanede yaptırman daha sağlıklı
Asl90 Sehnur değeriniz kaçtı ? Korkmayın ama çok çok yüksek olması lazım bebeğe zarar vermesi için. Benimde hamilelkte yükseldi ilaç verecekler normal değere indirecekler merak etmeyin doktorunuz ayarlar onu yüksek olsa ve risk teşkil etseydi hemen gel derdi. Demir eksikliğide birşey yapmaz canım takviye verir içini ferah tut. Ayrıca sağlık ocağında bakılan tsh yani tirod değeri yanlış sonuç verebiliyor hızlı bir şekilde bakılması lazım hastanede baktırın tekrar
Aysel0707 Sehnur bende devlete gıttım ılac bıle yazmadı acıl dedıler gıttım Ben de Endokrin bolumune bısey yok dedı gonderdı
Milenka Sehnur arkadaşlarin dediği gibi eğitim araştırma hastanelerinde yaptırın çevrenizde var ise. Zararı var mı kaç çıktığına bağlı tabi. Bence iki haftayı beklemeden dahiliyeye gidip görünun
Sehnur Hilal-95 inşallah öyledir ya benim doktorum da sanki pek ilgilenmiyor gibi geliyor ama devlete de gitmek istemiyorum hastalık yüzünden eşimde doktorumuzu değiştirmek istemiyor herkes çok memenunmuş diye ama ne kadar kötü de olsa doktor kötü olsaydı durum hemen gel derdi dimi
Sehnur Asl90 bilmiyorum ki değerim kaç sağlık ocağındaki doktor wptan PDF olarak attı anlıyorsanız size atabilirim bende kendi doktoruma wptan attım. Kendi doktorum hemen gel demedi kontrole geldiğin zaman bakarız dedi Demir için ilaç kullanıyorum zaten ama beynim yandı biri kan eksik diyor diğeri tiroit fazla çocuğum bi doğsa da içim rahat etse bende bişey eksik veya fazla olunca aklım gidiyor ona bişry olcak diye
Asl90 Sehnur canım için rahat olsun o kadar korkulacak bişey değil. Resim atabilirsen at bakayım değerine
MelikeeeS Sehnur 3,90 larda değeriniz normalde 2,5 altında falan olması lazım hamilelerde. Ama korkulacak bişi yok benimde 4 lerdeydi ilac kullanmaya başladım şuan 1 lere düştü. Her ay düzenli olarak ilaç kullanıp tahlil yaptırmanız gerekiyor
Asl90 Sehnur canım çok fazla değil değerin benimde aynıydı 2.5 altına düşürecekler o kadar. 11 aylık oğlum var şu an ve bir sorunu yok rahatlaman içğn söylüyorum.
Asl90 Sehnur b12 vitamininizde sınırda düzenli beslenin olur mu çok ihtiyacı olacak bebeğinde sizinde b12 ye ilerleyen haftalarda çok düşebilir takviye başlanabilir
Mrlorki Sehnur benimde aynı… bugün dahiliye ye gittim…ilaç kullanıyorum…4 aydır takip ediyorum…seviyesini düşürmeye çalışıyor Dr…
Sehnur Asl90 ya ben bide epilepsi ilacı da kullanıyorum çok dazla ilaç yüklemesi yapmak istemiyordum ama sürekli bi sorun çıkıyor
Asl90 Sehnur canım çok az kalmış ya ben yeni hamilesin sanıyorum o zaman hiç sıkıntı yapma bu değerleri bebeğinede bir zararı olmaz bi daha tahlil verirsn belki tsh için ilaca bile gerek kalmaz.
Mrlorki Sehnur İyot yetersizliği nden kaynaklanıyor deniliyor… iyotlu tuz kullanıyorum ama çok kullansam odemden korkuyorum