Annem1 Gizemeris stres yapma canım ama ihmal etme. Bir tahlil vermekte fayda var. Ben özele gidiyordum doktorum bişey demedi ama ama aile hekimime gösterdim bu kadar enfeksiyon ile nasıl gönderir dedi uzun uzun konuştu benimle Allah razı olsun. Aynı gün tekrar doktoruma gönderdi. Ben dedim enfeksiyon varmış bişey vermeyecek misiniz diye. Doktorumun dediği : Şikayet olmadıkça bişey vermiyorum dedi hastalar soylemedikçe dediok saçma geldi bana.
muges44 İdrar yolu enfeksiyonu için bana da doktorum tek doz şase verdi kullandım. Akıntım vardı birde afedersiniz çok yoğun olmasada vajinal muayene etti ve krem verdi 7 doz şırınga ile kullanılan, hala kullanıyorum bakalım🤷🏻♀️önemli ihmal etmeyin
Annem1 Gizemeris yani. Beni uyaran aile hekimim oldu. Yoksa bikmeycektim belki de daha erken olabilirdi doğum.
Asiyeoz Gizemeris canım doktora sordum baktı bebeğin suyu mu diye değilmiş şükür mantar oluşmuş ondan dolayı dedi fitil verdi 🤦♀️