GizemMmmmmm evet aşırı gaz sorunu oluyo yani midem sıkışıyo gibi oluyo kasıklarıma vuruyo devamlı ondan şimdiden kullanmak istiyorum gaz sancısı gibi çekerken bebeğim de çok hareket ediyor rahatsız olduğunu düşünüyorum içerde sıkıştı falan 🤔🤔🤣 diye ondan en iyisi günde bir bardak içmek de yarar var demek 😍