Papatyaliiii Elissa__ Haklısınız ama en sağlıklısı normal doğum bir de sezeryan ağrıları da sonradan çok oluyor. Ömür boyu ameliyatlı gibi oluyor insan o da zor… Rabbim yardımcımız olsun. Çok teşekkür ederim 💐